Viral meningitt

Gjør vondt, veldig vondt, kan jeg konkludere med. Jeg våknet med hodepine på lørdag og det ble bare verre og verre ettersom tiden gikk, mandag var jeg på legevakten med store smerter og ble derfra lagt inn på Haukeland. Det ble mange tester, jeg ble veldig godt ivaretatt, i prøven av spinalvæsken var det funn som er forenlige med vial meningitt, jeg er på bedringens vei og er skrevet ut. Det gjør enda vondt i hodet, men det er langt mer moderat en det var først, da gjordet det vondt selv etter jeg fikk morfin. Jeg har og vært feberfri siden i går og det føles helt konge. 

Dagene nå blir tilbrakt med å sove og ta det fullstendig med ro etter ordre fra legen og fordi kroppen helst ser at jeg sitter eller ligger i ro en eller annen vei. Dette er første gang jeg er på dataen siden det slo inn for fult og helt ærlig burde jeg kanskje ikke sitter her og skrive nå, men jeg tenkte jeg skulle si hei og at jeg nok ikke blir å finne på bloggen mer denne uka. 

Jeg håper du har en langt triveligere uke og jeg gleder meg til å være tilbake og blogge som normalt og med langt mer humor:)

På pluss siden som selvstendig næringsdrivende trenger jeg jo ikke noe sykemelding siden jeg ikke har en større inntekt å dekke inn 🙂 Men jeg må i det samme si tusen takk til alle som titter innom her for tro det eller ei! I september tjente jeg hele 21 kroner på å blogge 😀 Og med tre ordre sist uke så er det mulig å håpe det løsner litt nå 🙂 

Vi blogges! 

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg