Nok et vaskete uhell

Det er bra jeg bare har løst ut sertifikater som overstyrmann, for jeg er ganske sikker på at jeg hadde strøket med glans skulle jeg løst ut et  sertifikat for vaskemaskinen. Bildet over her er det siste bildet jeg fikk hvor lua mi fra Filipa K (som jeg kjøpte da jeg var styrmann og hadde råd) passet. Jeg er litt usikker på hva formålet med den overnevnte selfien var, men basert på utrykket mitt kan jeg bare tenke meg at dette bildet må ha vært tatt for å sende det til mannen så han ble sjarmert i senk. 

Uansett, jeg har et bilde jeg har tatt mer nylig med den fine lua mi i ull fra Filipa K det ser sånn ut:
Så der har du det, vask ikke ull på 60 grader, det er stor fare for at du da fryser på ørene etterpå! 

Ha en øre varm dag, så blogges vi!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg