Glade vibber

God morgen! Da titter jeg innom for å si hei før jeg skal løpe i vei og male litt på veggen 🙂 I går skisset jeg opp en brannbil på veggen til mini, og i dag skal jeg male den opp. Jeg gleder meg så veldig, det blir så gøy å hente i barnehagen og vise den splitter nye bilen på veggen <3 Det hører med at det må være en katt i brannbilen, eller tenker jeg på postmann pat nå? I alle trille kult skal det bli. Jeg har også rukket og ta bilder av det nyeste motivet mitt fra padden, et familietre, jeg gleder meg til å jobbe mer med presentasjonen av det. 
I dag kjenner jeg at det er skikkelig gøy å jobbe kreativt, og håper jeg klarte å videreformidle litt glade vibber, jeg håper du også får en kjempe fin dag 🙂 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg