Brannbil

Reklame | Veggmotiver og direktelink

Full rulle! Jeg har både malt, filmet og tatt bilder omtrent samtidig, så nå skal jeg lage en YouTube video med arbeidet du ser her, det blir det første videoen jeg lager med veggmotivene mine og jeg gleder meg til å vise mer av hvordan det går til.

Jeg vil på et tidspunkt gå tom for veggplass i leiligheten vår, så om det er noen som ønsker å bestille et veggmaleri eller kanskje kjenner noen som kan tenke seg en unik original finnes veggmotivene mine her: https://miriamhaukebo.no/pages/bestill-et-veggmaleri 

Det er verdt å nevne at jeg holder til i Bergen og ikke har anledning til å påta meg oppdrag andre steder i landet akkurt nå, men jeg piper på her på bloggen om jeg skal reise noe sted så kan jeg jo alltids ta med malingen 😀 
Ha en super dag! Jeg kommer sterkt tilbake for nå har jeg så mye artig innhold å dele, må bare hive meg rundt og finne bra musikk og redigere filmen.

Vi blogges!

Miriam 

#interiør #veggmaleri #Bergen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg