God genseren :P


Jeg kunne sikkert sett litt mindre glad ut her, men jeg har i min karriere med vaskemaskinen, krympet så utrolig mye dumt inkludert hjemmestrikk, sokker, luer og det som er. Men her kommer lyspunktet, det har blitt kaldere ute og da fant jeg fram god genseren min.. Eller det vil si det var vel egentlig min manns genser helt til det skjedde et vaskekte krympe uhell 🙂 

Og ja det var 100 prosent et uhell! 

Jeg håper nesten at min godeste mann ikke leser bloggen min for ofte 😉 

God helg folkens og stay warm 😀 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg