Winter is coming


Det er bikkje kaldt både inne og ute! Jeg har en mistanke om at dette bare er en forsmak på hva som kommer, men etter flere år i California hvor det aldri ble kaldere enn at vi måtte ta på en vest, er jeg nå redd for at jeg kommer til å fryse til en ispinne i vinter. Jeg har derfor vært på joggetur, i en oversized dunjakke denne morgenen, for å kjøpe en rimelig ovn på Jernia. Jeg løp riktignok forbi mange hardbarkede bergensere på veien som løp rundt i løpejakker og tights, jeg håper de ikke frøs i hel på veien, hutte meg tu! 
Nei, jeg får si som mamma sa når jeg var liten; når endene er god er alting godt 🙂 Så her har du meg, litt ender og en ovn midt i bergen sentrum.

Jeg håper du ikke fryser <3

Ha en super dag, vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg