Jeg skulle bare kjøpe Pritt

Hei, dette er meg, jeg heter Miriam og har et alvorlig godte problem, her om dagen skulle jeg kjøpe Pritt på Clas Ohlson.

Det gikk kjempe fint, helt til jeg kom til kassen og Clas Ohlson hadde klekket ut den ultimate produktplasseringen, SNOP ved KASSA! Burde ikke være lov, vi bor i ett land med snopemomser og jeg er uheldigvis i tillegg av den impulsive typen, som da plukker med seg 900gram (!) med gummi snop ved kassa i et ubesluttsomt øyeblikk.
Dersom du er en snopemoms av den impulsive typen vil jeg gjerne advare deg mot å ferdes på Clas Ohlson på Galleriet i Bergen sentrum; det kan være lurt å sette skylapper på i det du nærmer deg kassa i det minste.

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg