Pøbel pus

Jeg hadde egentlig tenkt til å starte dagen med å skrive et gøyalt innlegg og legge ved bildene med den flygende grisen jeg har jobbet med de siste dagene, men faktum er at jeg trenger minst fem kopper kaffe før jeg kommer så langt. Jeg er nemlig den heldig innehaver av en pøbel pus, som ikke syns det har vært nok aktivitet i det siste og dermed har bestemt seg for at alle skal opp, her skal det lekes! Enten man vill eller ei.

Det skal dog legges til at Snapchaten du ser over her er ment som en spøk, jeg har ingen tiltro til at noen ønsker å våkne klokka seks om morgenen med en ragdoll klort fast i leggen, så vi må nok beholde pøbel pusen som har fungert som kontorassistent i alle år, her er han bare noen måneder på strømpelesten og oppi blyantkassen min.

Nei, jeg får gå og underholde katten og drikke litt kaffe vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg