Tusen takk

Jeg vil veldig gjerne si tusen takk til alle som kom bort og sa hei på julemarkedet. Tusen takk for at dere tok dere tid og for alle de kjempe fine tilbakemeldingene jeg har fått. Jeg har forsøkt å komme på en lur formulering men det er rett og slett kjempe vanskelig, jeg mener det virkelig når jeg sier at det betyr uendelig mye <3 Jeg har jo kastet en jobb som styrmann over bord og det er ikke bare bare å drive for seg selv slik jeg gjør nå, men etter å ha møtt så utrolig mange gode mennesker i helga har jeg fått enda mer vilje til å stå på. Jeg ønsker virkelig å være tilstede og kunne tegne finurlige figurer og tilby produkter som man kan bli glad av å se på, og som ikke er main stream 🙂
Det ligger også i kortene at jeg har veldig lyst til starte en norsk YouTube kanal etter helgen, jeg ser at det er mange der ute som digger å tegene og om jeg kan får være med å videreformidle gleden med å tegne og vise litt tips og triks hadde det vært utrolig kult. Det kommer dog av erfaring å gå noe tid før den første videoen går online. Først har jeg noen veggmalerier å ferdigstille, så kan det skapes nytt innhold, filmes og redigeres 🙂  

Det gikk og en del digitaltrykk til nye hjem i helgen også, det syns jeg er utrolig koselig, både luftballong og en limited edition gris fløy i vei, det gjorde også en del slektstrær og en kaffekopp. Det aller mest populære motivet var dog pingvinen som var inspirert  av en tur på akvariet og den for i vei både med og uten ramme, på kort og som gavelapper. 

Tusen takk; til deg som titter innom bloggen fra tid til annen; til alle som var på julemarkedet; til alle som en 😀 

Vi blogges!

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg