I never promised you a rose garden

Along with the sunshine, there has got to be a little rain sometimes 🙂 
Sånn kan det gå når Lynn Andersons – klassiker rose garden popper opp på Spotify og lytteren er en illustratør med en spinnvilt god fantasi (om jeg får si så selv?). 

Men det er virkelig ikke alltid en rose hage, og noen ganger er det også helt okay, og jeg tror det er viktig at vi minner hverandre på akkurat det innimellom. Vi lever i et samfunn hvor det til tider føles så hektisk at vi knapt nok har tid til å snøre skolissene, og da kan det hende man snubler og faller flatt på fleisen når man skal rekke alt på en dag.

Det har vært rolig fra min kant denne helgen, jeg har forsøkt å ta meg en liten timeout. Jeg har vært stuptrøtt, og har sovnet før jeg har lagt meg og våkna midt på natta med alt av lys på og lurt på hva i all verden kokka er, det er et godt tegn på at det har gått i 110 en stund og at jeg trengte å roe det ned litt noen dager. 

Jeg føler meg mer eller mindre uthvilt denne mandagen noe som er relativt uvanlig, jeg har en haug med oppgaver jeg har utsatt på tapetet i dag, som regnskap, innkjøp etc, men jeg tenkte at det kan være greit å få det unna fordi jeg vet at jeg ofte stresser unødig med ting jeg skulle ha gjort!

Jeg ønsker deg en super uke og jeg gleder meg til å vise deg et nytt veggmaleri og en ny karakter så snart jeg har fått kontroll på regnskapet for oktober 🙂

Vi blogges plutselig!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg