Grandis med grønnsaker

Nå begir jeg meg ut på farlig terreng i jungelen av kostholdstips, dietter og spinnvilt lekre retter fra Norges topp-bloggere.

Tipset mitt er så enkelt som det er genialt, når man plutselig befinner seg på hodet i fryseren på leit etter en frossen grandis på en helt ordinær dag (som jeg muligens gjorde i går). 

Hva om det også finner frosne grønnsaker i frysen? 

Jeg har ikke tenkt å påstå at dette er en perfekt middag ernæringsmessig sett, jeg sier bare om alternativet var en platt Grandiosa, så kan det neppe skade å legge til litt grønnsaker på toppen. 

(Det kan være greit å vite at pizzaen kan trenge ørlite granne lenge tid i ovnen om man lesser oppå større mengder med fyll). Så du ikke plutselig sitter der med et frossent pizzastykke i hånda og kjefter på meg i det stille 😉 
Og vips så føltes det i alle fall litt bedre, å ikke alltid klare å få en hjemmelaget middag på bordet 🙂 

Bon apetit, vi blogges!

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg