På Stend

Reklame | Julemarked på Stend

Hei, her er jeg, eller det vil si; jeg var i klubbhuset til Bjargehallen på julemarkedet i dag. 

Jeg titter innom bloggen en sein lørdagskveld for å si tusen takk til alle som kom bort og slo av en prat og alle som handlet med seg et glad motiv hjem. Jeg fikk også en tagg på instagram hvor en av pingvinene som fant et nytt hjem, hadde kommet seg i en kjempe fin ramme! Det var utrolig kjekt å se, og jeg smilte nok fra øre til øre der jeg satt med mobilen, tusen takk til vedkommende som tok seg tid til å sende meg en så glad melding 😀 

Nå er klokka straks elleve, etter å ha vært oppe til to i går natt for å jobbe, er det en glad men litt søvnig illustratør som sitter og klamper på tastaturet. 
Her følger noen bilder fra standen min i dag, jeg har heldigvis en dag til i morgen på julemarkedet fra 11-16, det er rett og slett utrolig kjekt å være der ute og møte folk, så nå gleder jeg meg veldig til imorgen. 

Jeg håper du har en super helg og tusen takk for at du følger med på reisen fra navigatør til illustratør 🙂 

Vi blogges!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg