Opp i pepperkake boksen


Det har vært en kanon helg og jeg er så utrolig glad for at jeg fikk være med på julemarkedet på Stend, for en utrolig flott gjeng med besøkende og utstillere 😀 

Jeg sitter jo veldig ofte med en blyant eller en penn i hånda så jeg heiv med noen `behind the scenes` bilder fra standen min over her. 

Og tusen takk til alle som har stilt opp underveis; besteforeldre, tanter, onkler og venner 🙂 Det var nylagede pepperkaker da jeg kom hjem i dag (i går var det kakemenn og pizza) så nå skal jeg ta meg litt fri på kveldingen med pepperkaker, saft og serier på tven. 

Håper du også har hatt en veldig fin helg, gjerne med pepper kaker attåt, vi blogges 🙂 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg