Mandags morgen


Da har jeg mer eller mindre startet uka oppi smågodt hylla til Kiwi i Strandgaten, og dermed bekreftet at jeg ikke eier næringsvett :-O 

Jeg var til mitt forsvar først på en joggetur, iført en ulltrøye, med en vindjakke utenpå og en vest utenpå det og enda en vest utenpå den igjen. En må jo holde seg fashionable (varm og trygg i trafikken). 
Jeg hadde forresten et lite innfall i går om at jeg måtte bestille meg en bedre løpebukse til vinteren, jeg ble rett og slett fristet av alle salgene. Da jeg satt og rotet rundt på samtlige nettsider slo det meg at forskjellen på vinter og vanlig tights er vindtette partier på buksa og litt fleece i beina.. 

Da kom jeg på at jeg hadde en tights i skapet som var litt for stor og en knall rosa ull tights (ett av de få plaggene jeg ikke har krympet), så jeg kombinerte tightsen og ullbuksa, det ble god knall. Jeg holdt varmen, det var lett å løpe i plaggene og jeg har ikke brukt ei krone på nye tights. 
Nei, nå skal jeg hive meg rundt og få unna en gledelig mengde arbeid, før jeg drar frem smågodt posen 😀 

Jeg håper du får en super start på mandagen (og at du ikke følger bloggen min for kostholdstips, det er ikke lurt):) 

Vi blogges plutselig!

Miriam 

 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg