På Malepaletten


Da er jeg på Malepaletten, bokstavelig talt og maler deler av uka 😀 (Malepaletten er en butikk med kunst utstyr i Bergen sentrum)

Denne gangen er det en pingvin som skal foreviges i stort format, jeg fikk lagt ned en del av bakgrunnen i dag, men enda gjenstår det en god del å male og det er kult for jeg har det veldig gøy 😀

Jeg har hatt på tapetet siden før helgen og sette meg ned og ikke tenke på den administrative biten av businessen på kvelden, men hva gir du meg? Nå sitter jeg igjen og blogger så seint som 23:00 fordi jeg bare skulle ordne litt på nettbutikken før jeg tittet innom her. Sånn kan det gå når man har det moro på jobb og er sta som et esel. Og jeg er jo et enkeltpersons foretak om den enkelte (meg) ikke får unna det som skal gjøres så.. har jeg jo ingen andre å dele skylden med 😉 

Ha en super dag, vi blogges 🙂 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg