Long time no see!

Reklame | reklame for julemarked


Hei! Nå har det vært fult kaos og stormende jubel på min ende i en god del dager og lovlig stille på bloggen. Jeg har jobbet til langt utpå kvelden mye av forgje uke og i helga har jeg stått ute på julemarkeder, med litt for lite klær på etter de sure forholdene  med vær og vind 😛 Så nå har jeg en mild halsbetennelse og stemmen svikter, ikke helt bra.

Neste på tapetet er at jeg skal ha en bod på juletoget på festplassen i dag fra 10-21 så kom gjerne og hils på om du er i sentrum 😀 Jeg skal gjøre mitt beste med å bevare stemmen utover dagen, men dersom det står en illustratør og veiver med armene og gestikulerer vilt, kan det tyde på at stemmen gav seg på ett eller annet tidspunkt. 

Nei jeg må løpe ned på Festplassen!

Ha en super dag, vi blogges 😀 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg