Sauen Suse

Over her ser du enda en karakter som skal være med i årets julegave til mini, sauen Suse her skal ha en sentral rolle i den lille boka jeg holder på å illustrere 😀 I dag blir det nok ikke bare fokus på bok illustrasjoner, for nå skal jeg avgårde og male mer på pingvinen på Malepaletten, ellers er jeg nå fullbooket frem til jul og det jo utrolig gøy! Mer kan jeg vel ikke si om den saken, før jeg må løpe avgårde og få unna litt arbeid 🙂 

Jeg håper du får en fin mandag, så blogges vi plutselig!

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg