Tusen takk

Reklame | Inneholder direktelink til instagram

Jeg tok fargeblyantene fatt denne formiddagen for å si tusen takk 😀 Jeg hadde egentlig en plan om å legge ut en liten tegning og si tusen takk hver gang det har økt med et 100 tall på instagrammen. Men denne gangen gikk det så fort at jeg rakk ikke å sette meg ned før det hadde gått fra 600 til 750 (!) følgere på en to tre. 

Det er spinnvilt kult og jeg er utrolig takknemlig for hver eneste en som har lyst til å følge med på reisen fra navigatør til illustratør, det er beintøft til tider og gøy når jeg først står der med malepenselen eller blyanten i hånda. Og jeg setter stor pris på all den støtten jeg mottar underveis, jeg tar den ikke for gitt, og jeg jobber knallhardt med å levere godt innhold som man kan bli glad av 🙂 Det hender jo og så klart og at det dukker opp ett og annet innlegg på både blogg og Instagram som ikke alltid er bare smil og det er rett og slett fordi det er viktig for meg å være ærlig og si at det er ikke bare lett alltid. Men når det er sagt så er pågangsmotet stort og støtten fantastisk så jeg står på det jeg kan. Når ting blir trutt prøver jeg så godt det lar seg gjøre å ta det med en liten klype humor. 

Det skal holdes en giveaway på instagram hvor jeg gir bort “750 fuglen” og et limited edition A5 trykk av “drøm stort” så snart jeg er ferdig med bestillingsverkene jeg skal ha klar før jul 🙂 

Tusen takk <3

Miriam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg