Å jage følgere

Reklame | Inneholder konkurranse og link til Instagram


Det tok litt tid, jeg passerte 700 følgere på instagram for en god del uker siden, men nå har jeg endelig klart å få konkurransen om å vinne et A5 Limited Edition trykk opp og gå! Meningen er å si tusen takk til alle som har lyst til å følge med på veien, så jeg har kjørt en litt utradisjonell konkurranse hvor man kun trenger å være en følger og kommentere med sin favoritt emoji på konkurranse posten.

Det er kanskje ikke det smarteste trekket når en ser seg litt omring på Instragram og Facebook hvor mye baserer seg på å tagge andre eller “fortelle hvem du vil dele premien med”  da det teknisk sett ikke er lov å be om at man tagger andre på Facebook lenger (i konkurranse henseende vel og merke).

Årsaken til at jeg har en litt beskjeden markedsføring på konkurranse fronten er enkel, jeg setter rett og slett veldig stor pris på de følgerne jeg har i sosiale medier.  Det er klart at det er viktig å være synlig for å klare seg som en liten bedrift, samtidig er det utrolig viktig for meg; at de som ønsker å følge med på reisen fra navigatør til illustratør gjør det fordi de har lyst og fordi de syns det er gøy. Ikke fordi en tilfeldigvis ble tagget i en konkurranse i 1995 og enda mottar poster fra sider og produkter de nødvendigvis ikke ønsker å følge til dagen.

Men nok om det, dersom du følger med på bloggen og syns dette ser gøy ut så har du mulighet til å bli med i trekningen  på Instagram kontoen min her dersom du er over 18 år og har en Instagram konto.

Og på det viset fikk jeg delt litt av hva jeg tenker rundt det å reklamere og sagt noen ord jeg har hatt på hjerte en stund angående markedsføringen, det er ikke lett å være synlig, men jeg vil veldig gjerne gjøre det så riktig og relevant som mulig.

Tusen takk for at du tok deg tid til å lese hva jeg hadde på hjertet.

Vi blogges!

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg