Å lage Youtube videoer

Helt ærlig, det er pyton å klippe videoer, det er alltid gøy når en først er i mål! Men å starte på prosessen med å klippe til videoene er ikke en favoritt oppgave 😛 Det å klippe til en film tar timesvis, det er ikke sjelden det ryker med 5-6 timer på en enkelt video på skarve 5 minutter, og man blir sittende og se de samme klippene om og om igjen for å finne det beste innholdet med relevante og fengende partier 😮
Men når klippingen er i boks og jeg endelig kan hive et kult 80s soundtrack på filmen med ugla her, da blir det saker 😀 Og når jeg kan trykke på publiser på kanalen min, da er jeg nok et eneste stort smil!
Det er lov å spørre seg selv hvorfor i all verden jeg sitter og jobber med dette når det ikke er så veldig gøy å klippe til filmen..

Svaret er relativt enkelt, selv om jeg ikke er så veldig glad i klippingen, så er jeg veldig glad i resultatet og den lærdomen jeg tar med på veien. Det har vært en super lærekurve å starte en egen kanal, med tanke på det å skape godt innhold og dele tips og triks rundt det å tegne 🙂

Så da ugler jeg meg sakte videre for dagen vel vitende om at det blir bra til slutt, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg