Bare blåbær

Dette blir bare blåbær!

Jeg skvetter hver gang det tikker inn en mail i inboxen! Det er enda alt for tidlig å forvente et svar i forhold til boka, men det hjelper fint lite, for hver gang jeg hører det lille plinget, så hopper hjertet over ett slag, adrenalinet begynner å pumpe og jeg blir helt svett frem til jeg får sjekket hva årsaken var…

I innboksen dreier det seg stort sett om nyhetsbrev, regninger og mailer relatert til nettbutikken, så pulsen roer seg fort. Men hva skal det bli av meg i ukene frem til boka er behandlet? 😛

Ikke vet jeg, det er vel ikke annet å gjøre enn å starte uka med en tur nedom Malepaletten hvor jeg skal hente noen bøker til neste tegne kurs. Så får jeg heller kjøpe meg en ny tegneblokk i samme slengen og sette i gang med neste prosjekt (og håpe at jeg klarer å distrahere meg selv såpass at uka ikke bare blir vas).

Jeg vet jo at man ofte må innom flere forlag når man skal gi ut en bok og at det hender titt og ofte at man ikke får gitt ut boka i det hele tatt, men jeg MÅ bare tro det går bra, ellers blir det jo klin umulig å konsentrere seg om andre ting.

Håper du har en rolig og super start på uka, så titter jeg innom her jevnt og trutt mens jeg venter på svar 🙂

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg