Blomster som Varer

Reklame | Blomster som Varer

God morgen! Da sitter jeg ved kjøkkenbenken og rundstykkene er i ovnen mens jeg planlegger dagens arbeid, det er vel snart også på tide med dagens kaffekopp!

Arbeidet de to kommende ukene (mens jeg venter på en tilbakemelding om boka) dreier seg i stor grad om blomster, målet er å være klar med det nye konseptet #blomstersomvarer til juli.

Responsen har så langt vert veldig god. Det har vært til stor hjelp at mange har engasjert seg, da fikk jeg jo en god pekepinn om at vi er på rett spor før det gikk med 100 vis av timer med arbeid. Så igjen vil jeg gjerne si tusen takk, det gjør arbeidshverdagen ti ganger lettere, og jeg er utrolig heldig som har så mange fine folk som følger med på veien <3

Det blir den første serien med originaler jeg har tegnet som kommer ferdig innrammede. Jeg har satset friskt også denne gangen, og har like gjerne kjøpt domenet blomstersomvarer.no og opprettet en egen Instagram side til den nye serien. Domenet er foreløpig parkert, men da er jeg klar dersom det skulle ta helt av 🙂

Instagram kontoen derimot er oppe og går. Dersom du liker blomster og kunst er du hjertelig velkommen til å følge med på Blomster som Varer hvor jeg alt har postet en del av den kommende serien med motiver. Også kommer selvsagt originalene i nettbutikken her etterhvert.Arbeidsdagen startet relativt tidlig her i gården (derav den opplagte fleisen), jeg sovna greit klokka åtte i går kveld så da var jeg jo plutselig våken klokka fem, og har alt tilbrakt et par timer på hjemmekontoret.

Seinere i dag blir det svangerskaps kontroll og det gleder jeg eg veldig til, minsten er stort sett ganske aktiv av seg, men de er alltid fint å få sjekket at alt står vel til og ikke minst å få høre hjertelyden 🙂

Håper du får en fin dag, så blogges vi!

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg