Boklansering, tegnekurs, søknad til kulturrådet og termin

Reklame | Tegnekurs og Fribord Forlag

I dag har det skjedd mye! Boka om Søren og Klype er i dette øyeblikk i Danmark for å trykkes opp.

Vi har akkurat mottatt en melding fra kulturrådet om at søknaden om å få Søren og Klype vurdert for innkjøpsordningen er mottatt. Og, drum roll….

Lanserigsdatoen for boka er satt til den 10 oktober! 

Egentlig hadde jeg håpet å få boka ut til den 1. oktober, men med tanke på at vi har termin i september, så tenkte jeg det kanskje var lurt å gi bokutgivelsen en god uke ekstra, så det ikke blir helt kaos her hjemme 😅

En ting er at boka skal gjøres tilgjengelig i nettbutikken, men innen den tid skal de også sendes fem eksemplarer til Kulturrådet, og Nasjonalbiblioteket ønsket å motta fire bøker. Det betyr at ni bøker skal sendes avgårde før utgivelsen, og med nærmere 20 reservasjoner gjennom blogg, Facebook og Instagram og 15 bøker til to ulike butikker..

Så er 44 bøker på vei ut døra før vi vet ordet av det! Det hadde med andre ord ikke gått veldig bra om vi hadde holdt oss til de 20 bøkene jeg ordinært hadde tenkt å trykke 😳 Opplaget har mer enn fordoblet seg siden den gang heldigvis.
Så videre til enda en gladnyhet, mens vi venter på at minsten og bøkene melder sin ankomst, så har jeg i samarbeid med Maia og Malepeletten satt opp et tegnekurs den 7. september klokka 12:00 (på Malepaletten i Kong Oscars gate) 😀

Det blir nok høyst sannsynlig det siste tegnekurset jeg rekker i 2019 (med forbehold om fødsel), da oktober går med til bokarbeid, og det i november og desember blir fult fokus på julemarkeder igjen.

Kurset passer til alle fra 14-99 år som har lyst til å lære enkle, effektive og smarte tekniker for å tegne realistisk så vel som gøyale figurer. 

Kurs prisen er 599,- pr pers. 

Malepaletten holder utstyret og i etterkant av kurset får man 15% rabatt på hele butikken 🙂

Påmelding skjer ved mail til [email protected]

Phew, det skjer mye i disse dager, men mest av alt er jeg veldig takknemlig for all støtten vi har fått underveis og det at denne reisen fra navigatør til illustratør har gitt meg mulighet til å være hjemme med de som betyr mest for meg i verden ❤️

Vi går absolutt en spennende tid i møte og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg