Bokarbeid, styreleder og nesten litt styr…

Nå er det hektisk, lur som jeg er, har jeg nå i tillegg med bokarbeidet tatt på meg jobben som styreleder for sameiet 😅 Normalt sett ville jo ikke det nødvendigvis kreve så veldig mye arbeid, men med utbygging av fibernett på Nordnes, vedlikehold som har vært på vent i sommer etc, så blir det kaos…

Og før man vet ordet av det så har man en høygravid styreleder som klatrer på trappeavsatser for å bytte lyspærer i nabobygget (som man ikke en gang bor i) hjelpes 🙈

Så i dag har jeg bare tid til å stikke et halvt hode innom bloggen, jeg har mildt sagt en hel del på tapetet, inkludert en deadline til fredag for boka (jeg kommer tilbake til den biten for det er så kult at det krever ett eget innlegg og litt bedre tid).

Ønsker deg en super dag 😊

4 kommentarer
      1. Tusen takk for en fin tilbakemelding😀 Noen ganger går batteriet veldig tomt, men det er lettere å lade opp når jeg kan jobbe med noe som gir så mye glede, selv om det enda er økonomisk tungt å starte en bedrift. Vi kan ikke annet enn å håpe på det beste og jobbe for at det skal går bra.

        Ønsker deg en kjempe fin dag 😃

      1. Tusen takk det kommer godt med 😃 Jeg tror ikke det er så veldig populært å ta på seg styreverv for tiden, men noen må jo ta jobben, og når man først er i gang så er det ikke så ille, også har man jo plutselig lys i gangen 💡

        Ha en super ettermiddag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg