Branningeniør

Noen ganger har vi det gøy på kvisten, som i dag da brannmann Sam surret på TVen i bakgrunnen og jeg plutselig sier: ha, tenk at jeg søkte på en utdannelse som branningeniør da jeg skulle velge videre utdanning, ja det hadde vært noe 😮

Hvorpå min mann utbryter helt forskrekket: Kom du ikke inn på studie??

Nei, jeg gjorde vel ikke det, i den forstand at brannteknisk var andrevalget og nautikk studie første valget mitt, jeg kom jo inn der så da var det hele avgjort.

Så ser vi på hverandre og jeg er ganske sikker på at vi tenker akkurat det samme, at jeg hadde sett skikkelig kul ut med en brannhjelm på! Men neida, det viste seg at minn mann tenkte på hvor mye mer stabil økonomien hadde vert om jeg hadde hatt en landbasert jobb i utgangspunktet 😛
Men det må jo innrømmes brannhjelmen tar seg godt ut også!

Neida, nå får det være nok tull, tøys og dagdrømming på kvisten, jeg har en bedrift å stable på fote 😉

Håper du får en fin og gøyal dag også, vi blogges!

(OBS! bildene i inneholder minst fem lag med filter, så det nytter nok ikke å finne en super mascara for å oppnå et så våkent blikk 😉 ).

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg