Da blir det andre boller og rømme!

Oi oi! Tusen takk for den vanvittige responsen jeg mottok på gårsdagens blogginnlegg, dere har jo sendt innlegget om boka rett inn på topplisten til blogg.no det er mega kult, tenk om boka blir en snakkis før den gies ut, da må jo bare et forlag hive seg med 😀 Dere er super, jeg kan knapt forklare hvor vanvittig gøy det er at dere heier på boka om Søren og Klype! Det har vært litt skummelt å satse, jeg har virkelig ingen garantier for at alt arbeidet som har gått med vil lønne seg, men den som intet våger intet vinner og nå er vi jo i mål.
Så får vi se om Søren, bollene og rømmen kommer seg i bokhandelen. Rømmen har dere kanskje gjettet allerede, men den den er inspirert av barndomshelten Gulars som alltid skulle rømme. Litt nostalgi hører med i oppskriften på en god bok, tror jeg?! 😉

Bekreftelse på at manuset er mottatt tikket inn i går, herfra er det vel bare å vente..

Så kanskje, bare kanskje jeg kan jobbe med bok nummer to når mini kommer til høsten. Dersom alt går bra har jeg klart for meg tre andre historier om Søren og Klype som jeg gjerne skulle hatt på pairet, men nå tar jeg ikke kjangsen på å jobbe mer med prosjektet før jeg har hørt fra et forlag. Uten å ha opparbeidet meg rett til foreldrepermisjon i grunder virksomheten, så ville det å få en bokavtale være gull verdt, for da kan jeg jobbe hjemmenfra og på kveldstid når miniene har lagt seg så jeg ikke kjøre økonomien helt i grus 🙂

Så her krysses stadig fingre og tær, ha en super dag, og tusen takk for at du er med på veien <3

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg