Da er manuset sendt inn!

Herre min hatt, nå går øynene på kryss og tvers, det har vært mye arbeid digitalt de siste dagene, med tekst og illustrasjoner. Men NÅ er boka sendt inn til første forlag! Jeg kan ikke annet enn å krysse fingrene også.
Det ble tilslutt totalt 28 sider med illustrasjoner og tekst, jeg har jobbet meg gjennom to og en halv tegneblokk, et utall blyanter og ikke minst syv måneder siden ideen til boka om Søren og Klype så smått begynte å ta form.

Tusen takk til alle som har fulgt med på reisen så langt, til de som har lest boka og kommet med tilbakemeldinger. Takk til alle som begynte å le da de leste manuset, det ser jeg som særdeles positivt 😀

Tusen takk til min mann som hele veien har heiet på prosjektet, og kom på navnet til sauen Søren da jeg erklærte at krabben skulle hete Klype. Og sist men ikke mints tusen takk til språkguruen som hjalp meg i siste liten (du vet hvem du er 😉 ) så jeg fikk luket ut en del skriveleifer før boka ble sendt!
Vi får ønske Søren og Klype lykke til på veien 🙂 Nå tar jeg et velfortjent pust i bakken resten av dagen, så håper jeg du er like spent som meg, for jeg kommer til å blogge videre om den spinnville ferden. Og spinnvilt blir det, for nå er boken hos et forlag, og jeg aner ikke hva som skjer.

Ha en super dag, vi blogges!

 

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg