Da flyr vi inn i en ny uke

Vel flyr og fly, denne krabaten over her flyr riktignok, illustratøren bak tastene er mer eller mindre helt i svime og overhode ikke flygedyktig for øyeblikket, men det jobbes da 😉

Det hender jo at jeg sovner klokka åtte på kvelden, det går oftest riktig fint, men når jeg har sovnet så tidlig flere dager på rad, våkner jeg plutselig helt døgnvill midt på natta og får ikke sove igjen før klokka nærmer seg fem. Da er det ikke mange timene til vi skal stå opp og jeg vil ikke påstå at jeg er lys våken de dagene det skjer! Det blir ofte en liten kamp med konsentrasjonen for å komme seg gjennom arbeidsdagen på et fornuftig vis.

Litt kjedelig med tanke på at det er viktig å strukturere dagene godt som selvstendig næringsdrivende. Det er dog en trøst at jeg har jobbet litt i helgen, men mest av alt hjelper det jo veldig at årsaken til at jeg er helt ute og sykler søvnmessig er minsten i magen, så får det heller være en litt trøtt og merkelig en mandags morgen 🙂 

Jeg håper de fleste har en opplagt og fin start på uka, men det kan nok tenkes at jeg ikke er alene om å være litt svimete denne mandagen?! 

Med ønske om en fin uke, så blogges vi!

 

Miriam 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg