Det endelige omslaget

Reklame | Fribord Forlag

Selv om alle forhåndsregler er tatt; bokomslaget er utviklet på en skjerm som er kalibrert for å vise en best mulig fargegjengivelse og at omslaget er designet i den rette fargeprofilen (CMYK og Forgra39).

Så er jeg livredd for at de grønne tonene på bokomslaget ikke er langt nok fra hverandre slik at Klype nærmest blir en utydelig grønn blobb eller en tue i det grønne gresset 🙈Jeg har derfor lurt litt på om vi ikke like gjerne skal lage en unboxing video når bøkene dukker opp på døra. Jeg vet ikke med dere, men jeg er så spent på den trykte utgaven, at jeg tenkte det kunne være artig å dele øyeblikket og den mulige forskrekkelsen med med alle her 😀

Hva synes du, hadde det vært gøy å se en unboxing etter åtte måneder med arbeid for å få boka på trykk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg