Det er bare til å holde Ketchupen klar!

Tid for helg og tis for kos? I så måte kom jeg på ideen om å slå på stortromma, og dele en surf and turf rett! Bare hold på ketchupen for dette krever omtrent ingen kokkekunnskaper.

Surf and turf hvor man kombinerer sjømat og rødt kjøtt er jo populært internasjonalt.

Som oftest tror jeg det er snakk om biff (og kanskje hummer??), men da jeg så at pølsene jeg hadde i stekepanna inneholdt både gris og storfe tenkte jeg med meg selv at nå har jeg virkelig slått på stortromma…
Se så, surf and turf så lett som bare det, et par fiskekaker fra Kiwi og noen pølser fra Gilde så var det hele i boks! OBS! om du ønsker å lage surf and turf selv i helgen pass for all del på at pølsene ikke er vegetar eller kylling da blir det jo helt feil 😉

 

Ønsker deg en super helg, så blogges vi!

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg