Det er kaos på vaskerommet

Vi drar på ferie til uka og det er et relativt fint kaos på vaskerommet, det ligger klær og poser i hauger over alt og det er enda et par vaskemaskiner som skal til før vi er i boks. Det blir som oftest lite klesvask i ferien, så det er det greit å ha klær klare for et par uker 🙂
Det jo og litt av sjarmen, å ta det helt med ro i ferien, for å komme hjem med en diger koffert med klær som må sorteres og vaskes. Og når man er på hytta hvor strømmen kommer fra et solcellepanel, toalettet står i en bod utenfor og hvor man alltids kan dusje dersom man pumper vann opp til hytta først, så blir det som oftest ikke lagt så mye energi i akkurat klesvasken.

På fredag tikket det forøvrig inn to mailer som var veldig viktige for bedriften, den ene var et klarsignal for Vipps på nett, det gleder jeg meg veldig til å sette opp før vi drar 😀 Og den andre mailen var et tilbud jeg hadde etterspurt med tanke på boken, det gjenstår enda litt arbeid rundt plan B (dersom det igjen blir nei til det innsendte manuset) men nå er det i det minste en plan på gang.

Den planen skremmer forøvrig litt vettet av meg, men hele oppstarten har jo vært en eneste stor satsning, så det er jo ikke helt nytt at vi biter negler her hjemme 😉 Jeg kan ikke garantere at jeg klarer å stable det på beina, men når jeg vet litt mer om hvordan vi eventuelt kan få det til, så deler jeg gjerne den spinnville planen på bloggen også.

Ønsker deg en kjempe fin helg, så blogges vi til uka 😀

 

Miriam

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg