Det ordnet seg!

Ut på tur aldri sur søt illustrasjon med sydvest IPaden lever og jeg kan levere! I det forgje blogginnlegget hadde jeg opplevd en liten vaske-katastrofe, og skjermen på iPaden var helt ute og syklet. Jeg omtrent så glad for at det ordnet seg:
Nå kan jeg ta helg med god samvittighet, og jeg skal aldri mer vaske iPaden med såpe 😂 🙈

Illustrasjonen over her er forresten til et prøveprosjekt, jeg tenkte det kunne være fint å ha en visuell dagsplan på kjøleskapet slik at små og store lettere kan følge dagens aktiviteter (som barnehage, middag, bade, pusse tenner etc.). Jeg holder derfor på å tegne samtlige illustrasjoner, så får jeg testet de ut her hjemme før vi eventuelt tester den visuelle dagsplanen for salg i nettbutikken også.

Ønsker deg en gledelig helg, så prates vi til uka 😊

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg