Det ser ut som om jeg rekker det denne uka..

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her! Langhelgen har gått med til konsert, kino og familie kos <3 Men siden jeg nå en gang jobber som jeg gjør med egen bedrift, har det også blitt 5-6 timer arbeid hver dag, for jeg er fast bestemt på å få levert boka til forlaget denne uka.

Det har for så vidt gått i ett med arbeid hver uke og hver helg siden i midten av mai, så å få boka (det største prosjektet i disse dager) inn til forlaget skal bli vanvittig digg! Skal ikke se bort fra at jeg hopper i taket av glede og ta meg en dag fri etterpå 😉
 I utgangspunktet var teksten og illustrasjonene mer eller mindre klar for å sendes for noen dager siden, og responsen fra de som har lest boka så langt har vært bra, når man hører at de som sitter og leser igjennom boka bryter ut i latter! DA tenker jeg bare YES! Jeg håååååper også at vedkommende som får boka inn på forlaget også bryter ut i spontan latter, for da tror jeg mye er i boks 🙂

Men boka er ikke sendt enda, for det å gå gjennom den i plenum har gitt meg noen ideer til justeringer for å gjøre den enda bedre, så nå sitter jeg her og har satt sammen en hel del dobbeltsider og tegner enda en illustrasjon for å berike teksten og for å få antallet illustrasjoner til å gå opp med ønsket sidetall, phew!

Ønsk meg gjerne lykke til, for det har så langt gått vanvittig mye arbeid med på dette bok prosjektet 😮

Håper du får en super uke, så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg