Dinosaurer på nett


I desember la jeg jo nok et år til på strømpelesten og det er ikke til å stikke under en stol at jeg til tider føler meg som en dinosaur; her jeg sitter og skal navigere rundt i en digital hverdag! Så da blogg.no la om til WordPress som platform før jul satte jeg kaffen i vrange på både kryss og tvers.

Det føltes som om noen hadde tatt fra meg min klassiske men noenlunde ålrighte Nokia 3110 og gitt meg en iPhone, men spol raskt fremover fra Nokiaen (og 1997) så bruker jeg jo den dag i dag en iPhone og nå har jeg pigade meg begynt å forstå meg på den nye bloggen min og gitt.

Dette lover godt og det kan jeg leve med 🙂

Du får ha en grela god dag, så blogges vi plutselig!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg