DIY Bryllupskake

Å herre min hatt! Jeg holdt egentlig på å rote rundt i bryllupsalbumet for å finne et par bilder av brudekjolen som jeg har besluttet å selge; da bryllupskakken plutselig lyste mot meg! Da dro jeg godt på smilebåndet og bestemte meg for at dette kakekalaset måtte deles.

For å si det sånn så har vi IKKE betalt i dyre dommer for kaka, vi gikk etter mottoet selv laget er vel laget, også ble vi enige om å lage hver vår kake topper i FIMO leire, for det kunne man jo lage ferdig i god tid før bryllupet. Den ene viste ikke hva den andre hadde snekret i stand og det ble en ganske artig kakeopplevelse og et fint minne  🙂

Resten av kaka består av en bøtte glassur, masse lys sjokolade, noe lime og fire poser strøssel om jeg ikke husker helt feil, det begynner å bli noen år siden dette mesterverket stod ferdig 😉

Med denne fiffige DIY kaken ønsker jeg deg en super uke.

Obs! jeg tror forøvrig ikke FIMO leire er ment til bruk i forbindelse med mat, men vi tok kjangsen på at det skulle gå bra å ha et par figurer på den ene kaka.

Vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg