Doffen har daua

Og jeg har ikke tid til det nå, vi skal jo pakke til fjellet og helst vil jeg legge meg til å sove innen rimelighetens tid i kveld. Men nå sitter jeg her da med scanneren min som jeg nylig har døpt Doffen, og akkurat som i Rema 1000 reklamen fra 2006 så har Doffen daua.

Planen var å scanne elleve bok illustrasjoner, så jeg har bedre oversikt når jeg jobber med resten av illustrasjonene i påska, men den gang ei, ikke fy om jeg får kontakt med Doffen som skal hjelpe meg med digitaliseringen. Så nå sitter jeg her og innser at det ikke bare er trist at Doffen har takket for seg, men at det også kan bli dyrt, det kostet litt å kjøpe inn en designert scanner. Heldigvis har jeg et oversiktlig regnskaps program, så jeg får troppe opp på Power etter påsken med Doffen under armen, kvitteringen og håpe på en snarlig gjenopplivning.

Jeg har forøvrig vært igjennom kakeoppskriften over her 15 ganger uten hell, så da blir det å finne frem speilrefleksen og bruke det for å “nød digitalisere” litt her, så blogges vi!

 

Miriam

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg