Selvlysende kunst til barnerommet

Husker du blogginnlegget hvor jeg holdt på å male en lego figur og hadde tråkka rett på en gul tube med maling (innlegget om det finner du her)? Jeg glemte jo helt å oppdatere med det endelige resultatet! Så here you go 🙂 Ett portrett av LaLoyd (fra Ninjago), som er like kult om det er natt eller dag. De to første strøkene er akryl og det siste glow in the dark Paint.

Veldig gøy å male med selvlysende maling, dersom noen lurer: den selvlysende malingen er fra ArtNGlow (som du finner her). Dette er forøvrig ikke et reklame innlegg eller sponset av artNglow, det var svindyrt å importere malingen, så vær obs og sjekk både frakt og toll/mva før du eventuelt bestiller, det er også verdt å lese litt om hver av fargene, fordi de ulike fargene lyser alt fra 10 timer til 5 minutter 🙂
Så hva syns du, skal jeg hive meg rundt og male flere selvlysende bilder?

Med mandagen innabords og ukas første blogginnlegg publisert ønsker jeg deg en fin uke, tusen takk for at du er innom 😀

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg