En dag på jobb

Så vanvittig digg å tegne med fargeblyanter igjen! Det har riktig nok blitt noe tegning i det siste, men det er aldri helt det samme å tegne på iPaden som det er å tegne på et papir. Det er noe med teksturen og pigmentene 😀

I det store og hele fikk jeg gjort en hel del i går, jeg ble ferdig med nok en illustrasjon til boka om Søren og Klype, og nå er nesten stabelen med figurer over her klar for å digitaliseres så jeg kan få unna et prøvetrykk. Jeg fikk også sendt mailen jeg nevnte i forgje innlegg, den er videresendt og nå venter jeg bare spent på svar!

Det er veldig motiverende å endelig ha fått ta tak i arbeidet igjen og bare en brødsmule rart og sitte å jobbe med et illustrasjons prosjekt og en bok som jeg ikke vet om jeg får solgt. Det er lett å gå i minus når en jobber på denne måten, samtidig så tror jeg det må litt guts til når man skal skape noe nytt, jeg drømmer nå videre om at dette skal gå bra til slutt 🙂

Eller hva sier du?

Med ønske om en super helg, så blogges vi!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg