En fugl i hånden er bedre enn ti på taket

Det hender at jeg må minne meg selv på nettopp det, fordi det er utrolig lett å sette i gang med nye prosjekter når ting begynner å bli tungt!

Å starte med et prosjekt er oftest en positiv opplevelse, jeg er full i pågangsmot og har omtrent 1000 ideer om hvordan det kan bli ett knallbra resultat!

For min del byr dette på en del utfordringer, for det er veldig fristende som selvstendignæringsdrivende, å starte det ene prosjektet etter det andre, men det funker dårlig i lengden! (På sett og vis var det derfor jeg også måtte legge nettbutikken på is, jeg hadde rett og slett ikke mer kapasitet).

Så møter jeg dager som i dag hvor øynene går i kryss etter å ha lest side opp og side ned i Indesign manualer (data program for bøker og trykksaker). Da er det er utrolig fristende å kaste manualen ut vinduet og finne på noe helt annet 😬

For å komme over kneiken og minne meg selv på at det går på frem (!) bare jeg konsentrerer meg om en ting om gangen tok jeg like godt pennen fatt og tegnet fuglen i hånda.

Og sånn går no dagen 😂

Håper dagen din består av artigere saker en tungvinte manualer, så blogges vi 😊

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg