En glad panda og en sliten illustratør

Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom her på bloggen 😳

Det har rett og slett gått litt i ett, med å ferdigstille boka, en kunst skriver som begynte å trøble seg, arbeid rundt boka nå som den snart skal gies ut, og med salget i nettbutikken som ble avholdt i forgje uke.

Salget gikk over all forventing og vi vil veldig gjerne si tusen takk til alle som tittet innom butikken, og delte innlegget. Det raste ut 13 trykk og en original på nærmere tre dager, det gikk virkelig unna!

En hel del teip, cellofan, og bokpapp måtte til. Siden foretaket vårt er bitte lite, så innebærer det at alt av emballasje skjæres til etter mål og pakkes for hånd. Så jeg velger å si at det ligger omtanke bak hver bestilling fra a-å og jeg håper alle som har mottatt varene sine ble glade over å se innholdet i postkassa eller på post kontoret (alt etter størrelse på pakken) 🥰

Årsaken til at det står sliten illustratør i overskriften skyldes i hovedsak ikke så mye arbeidet den siste uka, men rett og slett varmen og vekten! Det er ikke så lett å farte rundt, når man er veldig gravid og nattesøvnen som allerede er på hell.. Ikke blir bedre i varmen.

I natt våknet jeg klokka to og det var helt umulig å sovne igjen, så jeg jobbet like gjerne til fire før jeg ble såpass trøtt at det var mulig å få et par timers blund på øyet før det var opp igjen klokka sju. Så nå sitter jeg her og lengter etter en kaffekopp, noe som heldigvis ikke er langt unna da jeg skal ut på lunch og levere et par trykk til 😀

Det er mange som koser seg stort i det fine været også her hjemme, så vi får heller holde ut noen dager til 😉

Ønsker deg en super dag, vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg