En havfrue i nød, vannlekkasjer og ny bok!

Reklame | Signerings event

Vann havfrue kunst tegning julemarked bergen
Hvor ble det av tiden😳 Det er nå to uker siden sist blogginnlegg, hvordan går det med dere alle?

Nå får jeg ikke plass til to uker med hendelser i ett blogginnlegg, så vi får begynne med det viktigste; havfruen (en original tegning), fikk seg en salig regnskyll da jeg var på julemarked ute i Bergen by den 1.desember.

Vi hadde handlet inn ett splitter nytt telt fra biltema for anledningen, det gikk omtrent en liten time og to regnbyger så begynte teltet å lekke noe vanvittig! Heldigvis hadde jeg for første gang pakket de innrammede originaler i plast, så både havfrue, bøker og trykk overlevde 🧜‍♀️.

Så på tirsdagen når familien satt med telt til tørk opp til ørene på våre 74kvm i leiligheten så kom 314 Søren og Klype bøker på døra.

Lur som jeg er hadde jeg påbegynt arbeidet med en ny bok, i stedet for å organisere kontoret, så der var det ikke plass til bøker, nå står det derfor stablet kasser med bøker bak TVen i stua 🙈Lite lokalt forlag Bergen

På pluss siden er skissene til den nye boka klar og boka skal sendes inn til ett forlag i neste uke. I så tilfelle håper jeg du kan bære over med meg her inne når det mest sannsynlig blir avslag igjen 😬

For de som er nyskjerrig på det nye bokprosjektet så skal jeg dele mer på bloggen, jeg må bare få unna det verste av rotet på kontoret.

I mellomtiden kan jeg nevne at det blir et signerings event på Bekkjarvik torg hos Moods of Design lørdag den 14.desember fra 13:00-14:30, der er planen å lese manuset til den nye boka høyt, så dette kan bli riktig spennende. Mer om eventet finner du på Facebook her.

Nå hadde nok dette blogginnlegget blitt langt kulere om jeg hadde hatt med bilder når regnet veltet inn i teltet, når vi satt midt i telt tørkinga her i leiligheten og når 314 bøker kom på døren. Men på et tidspunkt ble jeg så sliten at jeg glemte å se humoren og underholdningsverdien i det hele!

Som et plaster på såret deler jeg et bilde med status quo på kontoret…Ønsker deg en super uke 🥰

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg