En kopp kaffe må til

God morgen! Her startet dagen klokka 05:30, litt tidlig for min del, men når kaffen først er i koppen og vi alle har våknet litt, så er det rett og slett veldig koselig 😀 Og da får man jo noen timer sammen før det bærer i vei til barnehage og jobb <3

I dag skal jeg jobbe med animasjoner og det digitale innholdet til tegnekurset på søndag. SÅ når klokka blir fire skal jeg løpe rundt og rundt meg selv i stormende jubel og glede, for da kommer vårt nye kjøleskap på døren! Det veier rett rundt 105kg og skal opp to etasjer og en hel haug med trapper først, men når vi har fått det i hus blir det bra. Vi har i utgangspunktet et relativt lite kjøkken med mye skråtak og et bitte lite kjøleskap under kjøkkenbenken, i det siste har døren på kjøleskapet tullet seg voldsomt og det vil ofte ikke lukke seg skikkelig, da mister man jo mye av nytteverdien…

Så vi bestemte oss like godt for å investere i ett nytt kjøleskap og fjerne det gamle og heller bruke plassen under benken til sårt trengt lagringsplass, for akkurat nå drukner kjøkkenøya i rot og skrot.

Kjøleskapet vi har bestilt er et Smeg retro skap, og årsaken til at det ble et såpass dyrt skap er rett og slett den begrensede plassen vi har. Kjøleskapet skal ikke bare fungere som kombiskap det skal også stå fritt i leiligheten mellom stue og kjøkken og fungere som en rom-deler.

 Bilde hentet fra smeg

Skal se om jeg ikke får tatt et par bilder og laget ett blogginnlegg om det til uka når alt er på plass, for er det noe jeg virkelig synes er artig når det kommer til interiør -> så er det å få mest mulig ut av plassen man alt har, jeg sitter tross alt på et kontor som bare er 2,4 kvm 🙂

Ha en super dag!

Miriam

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg