En liten skisse

God morgen og god helg 🙂 På fredagen var jeg innom Malepaletten og fikk snakket mer med Maja om å holde tegnekurs, så nå kan jeg sette i gang og planlegge det første kurset i sin helet. Det blir første gang jeg skal holde et kurs og det gjør meg litt nervøs når sant skal sies. Samtidig har jeg god tid til å planlegge og jeg gleder meg virkelig til å sette sammen de ulike modulene, så nervøsiteten roer seg nok noe så snart jeg har fått planen på papiret 😉

I mellomtiden skal jeg ta en rolig helg og tegne et par kjappe skisser i boka mi, rett og slett fordi det er det noe av det kjekkeste jeg vet og fordi jeg har lyst til å jobbe med et nytt naturmotiv til uka.

Ha en super helg, vi blogges 😀

 

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg