Ensom lunch

For det meste går det så fort unna med ting som skal gjøres i bedriften, både administrativ og innholdsmessig at jeg ofte arbeider mens jeg sitter og knasker på en skive til lunch når klokka er to, fordi jeg har glemt å ta meg pauser underveis 😮

Nå når jeg er gravid derimot, har jeg blitt flinkere til å ta en skikkelig pause i løpet av dagen, så da sitter man der da med to skiver med Jarlsberg og en skål med tomat suppe rundt lunchtider, og tenker at det på sett og vis er ganske ensomt å arbeide for seg selv.
Men vel til tilbake på kontoret kan jeg ikke annet en å le litt av meg selv, for da jeg utdannet meg som navigatør og fikk overstyrmann sertifikatet i 2016, hadde jeg nok aldri i verden sett for meg at arbeidsdagene i 2019 skulle bestå av flombelyste sommerfugler festet til ett syltetøyglass med knetgummi (en form for viskelær). Så kan man jo hellers alltid avtale en lunch date med venner en gang i blant for å komme over lunch kneiken 🙂

Og ikke bare det, men nå har jeg jo også tegnekursene, det første kurset ble fullført i går, det var kjempe gøy å komme seg ut fra kontoret og møte andre som digger å tegne. Så jeg gleder meg alt til neste kurs hvor jeg skal dele flere tips og triks (det kommer etterhvert et eget blogginnlegg om den biten) 😀

Håper du har hatt en fin lunch og at det blir en nice uke, vi blogges!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg