Er bloggen nedlagt?

Reklame | Eget arbeid og ny bok

Pingvin tegning fargeblyant illustrasjon Søte dyr Miriam HaukebøIkke enda! Til tross for manglende oppdateringer er ikke bloggen lagt ned. Den siste tiden har gått med til å ferdigstille illustrasjonene og designet til en splitter ny bok fra Sarah R. Herlofsen, utgivelsen er like rundt hjørnet 📚 Og boka den heter Livets fantastiske reise. 

Livets fantastiske reise kommer for salg i de fleste bokhandlere i Norge 😮 Og jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på?! Klarer vi å selge ut det første opplaget, slik at det blir enda flere illustrasjons oppdrag fremover?

Jeg krysser fingrene, for det har vært kjempe fint å være med som illustratør på en utgivelse som dette. Forfatteren Sarah har alt gitt ut fakta bøkene Allergi -små helter i en hverdag full av farer og Hva er egentlig kreft? Vi digger bøkene her hjemme og nå kommer det også en bok hvor jeg har illustrert både omslag og innmat 😱

Spennende blir det og jeg har satt meg ett lite mål om å få ut et blogginnlegg og to i uka så du får være med på veien 😊

Tusen takk for at du titter innom, vi blogges!

Miriam

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg