Ett øye for kunst

I dag skal dette kunstverket levers til ny eier! Jeg er kjempe spent, det ligger 22 timer arbeid bak denne bestillingen 😮 Det er en kombinasjon av digitalt arbeid, lysekte blyanter og akrylmaling, og det er virkelig laget for å holde en meget høy kvalitet i mange herrens år 🙂

Når det tikker inn en bestilling blir jeg kjempe glad og gjør jeg det jeg kan for å sikker at alt av materialer som utgjør verket holder en høy standard; et kunstverk er ofte en investering i seg selv, det er noe man skal ha på veggen over tid, det er dermed utrolig viktig at det som sa henges på veggen holder seg like fint år etter år. Det er ikke uten grunn at favoritt blyantene mine koster 3000kr for ett sett med 72 blyanter for å si det sånn 😉

Akkurat denne bestillingen er laget basert på elementer som går igjen hos gruppen Pink Floyd, som med prismen, fargespekteret og øyet, samtidig er det en tegning gjort på frihånd så resultatet er helt unikt, og perfekt når man liker musikken og det visuelle utrykket til Pink Floyd.

Videre vil jeg veldig gjerne si tusen takk! Det har vært en enormt god respons på både Facebook og Instagram i det siste, tusen takk, for alle delinger, likerklikk og fine kommentarer, jeg blir så glad når jeg sitter her og ser at dere liker arbeidet mitt <3 Ikke bare det, men dere er med å løfte bedriften og gjør den mer synlig, det betyr så vanvittig mye at dere aner ikke 😀

Ha en super dag, så blogges vi 🙂 For nye lesere som har lyst til å følge med på veien er instagram kontoen min her, og  Fb her.

Miriam

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg