Flaut

Det har jo blitt lite jobb de siste ukene, og når jeg først satt og jobbet i halvsvime for en tid tilbake gikk det ikke helt knirkefritt.. det er nemlig bedriftskortet mitt du ser over her!

Januar var en måned for å gå gjennom regnskap, kontoer og det som var, og det var her jeg gikk på en smell. Ved ettersyn av bedriftskontoen så jeg plutselig at det forsvant 7 dollar ut av kontoen, jevnt og trutt og alt som stod var; checkout Mena Fz Llc. Jeg klødde meg vel og lenge i hodet og begynte å leite gjennom innboksen min for å finne en faktura da jeg ikke kunne forstå hva dette kunne være. Jeg gikk tilbake på aktuelle datoer og ikke så jeg snurten av noe som ringte en klokke, så jeg ringte DNB.

DNB var kjapt på røret og jeg forklarte at jeg ikke kunne huske å satt opp faste trekk på bedriftskontoen fordi jeg det tidligere ikke var noen summer å betale med her. De fleste av mine utgifter (som nettbutikk etc) har derfor løpt fra min private konto i oppstarten.  Vi ble derfor fort enig om å sperre bedriftskortet, som sagt så gjort og jeg legger på telefonen vel vitende om at det nå ordner seg, eller?

For i det jeg legger på ringte klokka!

Jeg åpner epostene mine i en fei og søker på “MockupEditor”, og tror du ikke det dukket opp fire fjonge mailer med kvitteringer på 7 betalte dollar for Mockup PRO? Et viktig verktøy til nettbutikken og et abonnement som jeg har satt opp helt selv på bedriftskortet, for så å glemme det helt.

Flau og rød i kinnene ringer jeg tilbake til DNB og oppklarer saken, men da er jo alt et nytt kort på vei i posten og det er lite annet jeg kan gjøre enn å klippe opp det gamle kortet, og føle meg skikkelig teit.

Håper du har en fin dag og om ikke annet at denne blunderen fikk deg til å trekke litt på smilebåndet.

 

Vi blogges!

 

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg