Flunso

Altså hva skal det bli av bloggen min eller arbeidet mitt for den del?! Nå har jeg hatt øreverk og en real forkjølelse de siste dagene, i natt sprakk trommehinnen og det var en vanvittig lettelse, for da forsvant smerten og trykket i øret også gitt 😀

Jeg håper alt står bra til på din kant og at det hjelper på med en sjiraff eller fem dersom du også er forkjølet eller du syns det er litt stusselig med innlegg for tiden. Det er liksom ikke så mye å skrive hjem om når man hangler rundt og får unna et minimum av oppgaver i løpet av en dag 😛

I alle trille fikk jeg surret i hop disse fem giraffene på akkurat femten minutter på iPaden, så det får stå til, så blogges vi!

Miriam

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg