Første avslag, søren klype..

Jeg lovte jo å holde dere oppdatert, og nå har jeg mottatt det første avslaget på det innsendte manuset mitt.

Det var tungt, jeg hadde jo i tankene at dette kunne skje, men der står jeg med en vanvittig mengde med arbeid og ting som skal klargjøres før sommerferien, en data fra 2015 som er så full av illustrasjoner at den har krasjet samme dag, også ser jeg i sidesynet at det tikker inn en mail på mobilen..

Så nå sitter jeg her da på kontoret mitt på 2,4 kvadrat og gråter en skvett, selv om jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle ta det så tungt.

Men jeg gir ikke på langt nær opp, jeg har allerede sendt manuset til et nytt forlag for vurdering, men denne gangen tør jeg ikke håpe det går bra en gang. Men jeg vil likevel fortsette å dele reisen, selv om det gjør vondt, vi har kommet alt for langt i denne fortellingen til  å gi oss nå!

Tusen takk for at dere henger med og heier på både bok og bedrift, det betyr mer enn dere aner <3

 

Miriam

 

 

6 kommentarer
    1. Det skal ikke være enkelt. Naboen skrev barnebok og sendte både hit og dit, men nei takk. Ingen ville gi den ut.
      Krysser fingre for deg.

      1. Tusen takk for at du krysser fingrene <3 Jeg er veldig lei for å høre at det ikke gikk bra med boken til naboen din, det må ha gjort veldig vondt å få den i retur 😥

    2. Hvis forlagene ikke vil gi den ut så må du ta en titt på selvpublisering 🙂
      Jeg vil gjerne kjøpe boka om lille klype!

      1. Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding og linken du sendes Maria <3 Jeg syns det er litt skummelt å tenke på å gi ut selv, men kanskje jeg kan se på det fremover dersom dette ikke går veien, det gav meg i hvertfall nytt håp! Og det er ikke lite når jeg først var ganske lei meg her, så tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg