Frokosten er klar!

Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg har spist hverken leverpostei eller hvitost til frokost i dag..
Her begynte dagen med en kopp kaffe og en gjenglemt sjokoladeplate fra i går, sunt? Neppe, men jeg trøster meg med at ungene som satt ved kjøkkenbordet fikk i seg både skiver og frukt 🙂


Med hjemmekontor og to små hjemme i ukedagene, har det seg slik at vi har etablert lørdags formiddag som min arbeidstid. Ellers arbeider jeg på dagtid når minste sover, og 4 timer kveld i ukedagene, og oftest i helgene også. Så jeg skal være ærlig og innrømme at det er fort for å finne seg en kaffekopp og en sjokoladeplate attåt når jeg kan pile inn på kontoret lørdags morgen og arbeide i ro og mak.

Med kaffekoppen og en plate sjokolade samt skrivebordet fult i lego, da det hender at ungene kommer innom med en gave her og der, er arbeidet med neste bok veldig godt i gang og jeg gleder meg til å dele mer på veien!
Med et litt rotete skrivebords bilde med gaver fra de to små trollene som jeg digger mer enn noe annet på jord, ønsker deg en god helg herfra 😀

Miriam

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg